O veșnicie, atât de puțin

      23:00                                                                             

Îți voi pătrunde în inimă mai adânc decât picioarele care se scufundă în nisipul mării.
Voi tremura la fiecare atingere de-a ta, la fel cum tremur la -20°C.
Te voi mângâia cu atâta grijă, ca atunci când mânuiești un tablou de milioane €.

Vreau să îți fiu unică în inimă,  la fel ca propriile amprente.

Îmbracă-mă cu zâmbete, dar nu zâmbetele mele pentru că astea nu sunt îndeajuns, ci cu ale tale. Ale tale sunt ca razele soarelui pe piele, primăvara.
Iubește-mă cu faptele, iubește-mă cu buzele pe pielea mea, iubește-mă cu sufletul, iubește-mă cu ochii.
Iubește-mă demachiată, iubește-mă îmbrăcată.

Te iubesc în pijamaua ta și cu părul răvășit, te iubesc în costumul tău elegant și cu părul atent aranjat. Te iubesc oricum, oricât, oriunde.

Te iubesc cu privirea, cu zâmbetul, cu trupul, cu o mână te iubesc trupește și cu cealaltă te iubesc sufletește.

Te-aș gusta și rece și cald. Te-aș gusta în fiecare zi câte o secundă, dar doar atât, de teamă că te vei termina și nu-mi vei ajunge o viață.



Te iubesc până la ultima bătaie de inimă, iar dacă voi primi una nouă, te voi iubi și cu aia.                                                               Cu drag,                                      doar eu