20 de ganduri profunde.

1. Cand aveam posibilitatea sa-mi indeplinesc visul, mi-am dat seama ca si pasiunile imbatranesc.

2. Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oameni care nici nu te cunosc.

3. Eu imi iubesc tara, dar din iubirea mea face parte si disperarea mea de a vedea ce traim si cum traim.

4. Politica nu are principii. Are numai interese.

5. Vai de cel care dupa ce deschide usa seara, nu are cui sa-i spuna " Buna seara ".

6. Timpul e o fiara care are nesfarsita rabdare de a inghiti totul.

7. Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.

8. Am invatat ca poti continua mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.

9. Dragostea e o lupta intre 2 suflete si intre 2 corpuri in care uneori nu e niciun invingator , alteori nu e niciun invins.

10. Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata.

11. Nu dispretui lucrurile mici. O lumanare poate face oricand ceea ce soarele nu poate face niciodata:sa lumineze in intuneric.

12. Iremediabila este greseala de a te lasa strivit.

13. Una din prejudecatile lumii noastre este de a pune eticheta, de a clasa totul;oamenilor li se pare ca au si inteles ceeea ce au clasat.

14. Sunt doar un afectiv care gandeste cu inima, aparandu-se de disperari cu un plus de pasiune.

15. Doar infernul e complicat.

16. Doamne, apara-ma de mine insumi!

17. Da, am avut timp pentru multe. Inclusiv sa fiu altul decat cel care am vrut sa fiu.

18. Romania e azi o tara cu milioane de oameni singuri.

19. Numai cei ce se tem de singuratate  stau in cumpana cand e vorba  sa plece mai departe.

20. Sa ma tem mai mult de dragoste decat de moarte ?