Imaginatie in zori de zi.

Imi vine usor sa-mi imaginez degetele noastre, curbandu-se impreuna. Mesele de seara la lumina lumanarilor, vinul rosu pe masa si sorbindu-ne din priviri. Cu bucata de carne din farfuria mea m-as satura usor, dar cu tine langa mine nu m-as putea satura vreodata. Sarutandu-ti buzele usor moi si carnoase, dandu-le contur cu degetul aratator, caldura si dorinta sa ti le simt pe pielea mea, capul meu pe pieptul tau fin, coborandu-mi usor buzele spre ale tale, sarutandu-ne in timp ce soarele apune in spatele nostru. Razele de soare sa-ti umbreasca si sa-ti straluceasca in acelasi timp chipul, spatele si adancitura muschilor de langa coloana. Sa ma privesti insistent in ochi, sa ma pierd in ei, sa visez in ei si sa nu ma mai trezesc. Sa adormim sub oceanul instelat si sa ne trezim privind cerul de un albastru intens, patat cu petice portocalii, de soarele ce rasare deasupra noastra. Ploaia sa ne spele pielea incinsa, furtuna sa inceapa, stropii de ploaie sa sara de pe asfalt din cauza pasitului grabit. Apa sa se prelinga de pe rochia mea neagra, iar tu sa ma ajuti sa mi-o desprind de corp, urmarindu-mi fiecare particula a corpului, iar eu sa tresar la fiecare atingere, sa-mi tin respiratia de placere, de dorinta, de bucurie si emotii. De mana sa ma iei spre camera, sa ma asez in pat, in timp ce muzica ce rasuna din chitara, imi mangaie sufletul, iar lumina candelabrului de lemn imi lumineaza irisul.