Cu tine.

Chipul tău mi-aș dori să-l văd seara când ajung acasă, extenuată. Capul în mâinile tale mi-aș dori să îl aștern și cu sărutări fierbinți, să-mi răcesc buzele de ale tale, de fruntea ta, de obrajii tăi, de corpul tău. În brațele tale mi-aș dori să-mi liniștesc corpul cuprins de dorință. Pe pieptul tău mi-aș dori să adorm, în timp ce mă privești și mă mângâi ușor peste tot. În ochii tăi mi-aș dori să îmi văd chipul fericit. Mâinile mele pe obrajii tăi mi-aș dori să le văd, în timp ce-mi spui cuvinte frumoase. Degetul pe buzele tale mi-aș dori să-l țin, în timp ce-mi spui sincer te iubesc. Zâmbetul tău mi-aș dori să-l văd atunci când soarele răsare, în timp ce-mi spui bună dimineața. Tu, eu și razele soarelui. Straluciri de lumină să-ți treacă peste chip, în timp ce mă privești sincer.  În ochii tăi aș vrea să sclipesc o eternitate. Părul tău nearanjat vreau să-l văd când te trezești matinal și-mi torni o ceașcă de ceai. În pupilele tale mi-aș dori să privesc toate apusurile ce mi-au rămas Valurile mării să se spargă de picioarele noastre și spuma ei să ne inunde sufletele. Corpul să ni-l îmbătăm cu vinul roșu la margine de pat. Poveștile, alături de tine mi-aș dori să le împărtășesc. Scăldat în mii de culori zâmbetul îmi este, alături de tine. Cuvinte de amor aș vrea să-ți șoptesc la ureche

                     Vesel să ne privim și sincer să ne vorbim.