2/1

Întreabă-mă ce înseamnă iubirea, și nu vei avea niciun răspuns. Întreabă-mă cum trebuie să iubești, și nu voi avea niciun răspuns de dat. Având în vedere că îmi place să scriu despre orice, 4 lucruri nu le pot explica: fotografia, iubirea, arta și natura. Îți pot scrie ore în șir despre orice, însă, om drag, despre iubire și celelalte 3 lucruri, nu iți pot scrie îndeajuns, încât să îmi pot exprima propria opinie. Mi-ar lua o viață întreagă și dincolo de ea, doar ca să îmi adun cuvintele și să încerc să le pun cap la cap. Un lucru este cert. Iubirea nu poate fi descrisă. Simte-o. Trebuie simțită. Ca om, iubești. Dar aștepți ceva în schimb. Aștepți să fii iubit la fel de mult. Nu îmi este rușine să recunosc că dragostea mă înmoaie, mă hrănește și îmi dă porția de ciocolata de care am nevoie, dar, în unele situații mă face să mă simt neputincioasă, slabă. Personal, am nevoie de un nivel constant de apropiere față de omul pe care-l iubesc. De ce? Pentru că așa vreau eu. Așa vreau să mă iubești și să te iubesc. Vreau să mă privești în ochi în timp ce-mi spui acele 2 cuvinte mirifice " te iubesc ", vreau să simt ca o faci, vreau să mă ții de mână indiferent unde suntem, vreau să mă ții de mână și să ai grijă să nu cad pe gheață, vreau să mă ții în brate în timp ce dorm, vreau să mă săruți pe frunte pe neașteptate, vreau să îmi mângâi tot corpul cu degetele tale fine, vreau să mă privești sincer (you know, that look).  Știi tu, gesturile astea mici care iți fac sângele sa-ți pompeze mai repede către inima. Iar dacă le vei face, vei câștiga respectul meu, soarele și luna, ploaia și vântul.



Poza, F64