14 replici din filme care iti vor da de gandit in viata.

1. Uneori, este mai bine să rămâi tăcut și să pari prost decât să deschizi gura și să dovedești asta. -Supernatural

2 .  -Tată, credeam că ești un om cu principii
      -Când vei avea o familie, vei înțelege
      -Când voi avea o familie, nu mă voi ascunde după ea. -The patriot



3. -Liz, ascultă-l pe Ketut. Uneori să iți pierzi echilibrul datorită iubirii, face parte din a trăi o viată echilibrată. -Eat, Pray, Love

4.  Poporului nu ar trebui să îi fie frică de guvern, ci guvernului ar trebui să îi fie frică de popor. - V de la Vendetta


5. -Petre, totul se plătește în viață.
    -Așa este, numa' nu plătesc cei care ar trebui. -Padurea spanzuratilor

6. -Pe vremea mea totul se rezuma la a face ceva, în zilele astea e mai important să fii cineva. -The iron lady

7. Frica te face prizonier, speranța îți oferă libertate. -The shawshank redemption

8. Este nebun cel care, nefiind în stare să se controleze, încearcă să îi controleze pe ceilalți. -Joker

9. Dacă nu știi ce îți dorești, vei muri capturat de lucrurile pe care nu ți le-ai dorit niciodată. -Fight club



10. Fiecare are propriul iad,  iar acesta nu conține neapărat foc și cenușă. Iadul nostru- O viață irosită. -What dreams may come.


11. -Nu am timp să îmi fac griji față de modul în care s-a întâmplat un anumit lucru. S-a întâmplat și gata. -In time


12. Mi-am amânat întotdeauna viața personală pentru mai târziu, dar nu m-am gândit nicio secundă ca acest " mai târziu" s-ar putea să nu vină niciodată. -Just like heaven


13. -Dar viața, întotdeauna este de rahat sau doar în copilărie?
      -Întotdeauna. -Leon


14, -Mi-am ieșit din minți
      -Mă tem că da. Ai înnebunit, dar iți voi dezvălui un secret: nebunii sunt mai inteligenți. -Alice in Wonderland.