Art.

Iubesc tatuajele pentru că sunt o artă și extrem de sexy în locul potrivit. Iubesc cum se vede pe corp un tatuaj perfect. De ce iubesc tatuajele și totuși de ce am doar unul ? Ieri mi-am făcut primul tatuaj " Never give up ". Un mesaj pentru trecutul și viitorul meu. Am învățat ca trebuie să fii puternic, chiar dacă sufletul ți-e distrus. Pentru mine, tatuajele sunt o poveste. Vor urma niște munți, un aparat foto și un citat. De câteva lucruri trebuie să fii sigur înainte de a-ți face unul.

1. Important e să iți placă ție, nu celor din jurul tău. 
2. Trebuie să simbolizeze ceva pentru tine. Nu iți face un tatuaj doar pentru că este în trend. " Never give up ", întotdeauna va fi tatuajul cu cel mai puternic impact emoțional pentru mine. De ce un aparat foto ? Sunt fotograf și aparatul foto mă reprezinăa. De ce munți ? Iubesc natura și dacă vei citi https://thetouchofpassion.blogspot.ro/2016/11/placere_17.html, vei înțelege
3. Nu iți mai face griji în privința mamei. La mine partea ușoară a fost durerea, partea grea a fost mama. O să te accepte așa cum ești.
4. Doare ? Depinde de zonă. Eu tremuram cu tot cu scaun înainte să înceapă, dar nu a durut deloc.
5. "Oare la bătrânețe o să-mi placă?" Clar nu. Dar nu regreți. Ți-ai dorit, simbolizează ceva pentru tine și asta e cel mai important. La 50 de ani, măcar asta să fie singura grijă a ta.