Pentru fiecare cetatean.

Ca tot am patit sa imi intre unul in magazin si sa dea o mare flegma trasa din ceafa, cu tot cu creier iesita afara, dar mna, omul era racit. Nu mai zic ca era colorat si eu fiind rasista, am simtit o sageata in ochi si m-am stapanit cat am putut, dar tot ce auzeam era " da-i, rupe-l, impusca-l. dezintegreaza-l, musca din el ". M-am gandit sa postez aici cateva reguli de buna purtare, ca sa stie tot omul ce e frumos si ce nu.
1. STATIONEAZA PE PARTEA DREAPTA A SCARII RULANTE !. Cred ca asta ma enerveaza cel mai mult. 
2. INTAI CALATORII COBOARA SI APOI URCI TU. Nu ma impinge tu pe mine pentru ca ai vazut un scaun liber la 100 de m si tu vrei sa te asezi pe el. 
3. NU MANCA SEMINTE IN RATB si mai ales NU SCUIPA COJILE DE SEMINTE PE JOS.
4. CAND TE PREZINTI CUIVA, ZAMBESTE, CHIAR DACA PERSOANA ITI E ANTIPATICA DE LA INCEPUT.
5. NU LOVI O FEMEIE 
6. NU ASCULTA MUZICA PE DIFUZOR, INTR-UN MIJLOC DE TRANSPORT.
7. STRANGE GUNOIUL IN URMA TA.
8. Inlatura pretul de pe cadourile pe care le oferi. Crede-ma, nu e deloc placut sa vada pretul.
9. Nu aseza coatele pe masa cand mananci.
10. Daca tot intarzii la o intalnire, macar anunta ca d-asta exista telefoane.
11. Intr-un mijloc de transport, barbatul acorda locul 
12, Cand tusesti sau casti, pune mana la gura. Nu vreau sa iti vad maselele cariate sau ca toti stropii de saliva sa imi sara pe fata.
13. Nu te certa intr-un mijloc de transport, mai ales daca o faci la telefon. 
14. La teatru, cinema, spectacol de orice fel, telefonul se tine pe silentios
15. Barbatul saluta primul femeia