O singura dorinta din inima, de ziua mea

 Azi e ziua mea mama, dar tu stii deja asta, pentru ca m-ai sunat. Mi-a aparut pe ecran “mom” si deja stiam ca voi avea un nod in gat, cand iti voi auzi glasul. Iti multumesc pentru gandurile frumoase si iti multumesc ca ma iubesti. Dar as fi vrut sa fii aici, pentru ca am uitat cum e sa fii langa mine de ziua mea, am uitat cand m-ai pupat ultima oara pe frunte de ziua mea, am uitat cand te-am privit ultima oara in ochi de ziua mea si am uitat cand mi-ai deschis ultima oara usa de la camera mea. Am uitat cand ti-am mancat ultima oara tortul facut de ziua mea si am uitat cand a fost ultimul la multi ani, fata in fata. Si cu toate astea, ma multumesc cu tine si prin telefon. Dar ziua asta ar fi fost mult mai frumoasa, cu tine alaturi. Tata, ti-am simtit tremuratul din glas, cand mi-ai spus la multi ani. Voiam sa iti inchid telefonul, pentru ca voi nu sunteti aici, acum, si nici peste 1 an, de ziua mea. Voi sunteti la mii de km departare. As fi fost mult mai multumita sa va am pe voi in coltul mesei si sa impart mancarea cu voi, nu cu mine insami, dar, nu mereu e cum ne dorim.