Intr-un colt de inima

Cineva m-a intrebat de ce am investit atatia bani in dslr ( nu sute de milioane, dar cat am putut ). M-am uitat in ochii lui si i-am spus " E pasiune ". A inceput sa rada. Urmatoarea replica m-a lasat fara cuvinte. " De ce sa investesti in ceva atat de mult si de ce sa fii asa de pasionat pentru ceva? Mi se pare o prostie ". Am lasat capul in jos. Am inteles ca nu are rost sa incep sa ii explic ce simti atunci cand esti pasionat. Ei bine, totul a inceput cand eram un copil si ma uitam la pozele din album. Erau alb-negru. Simteam ceva in inima, simteam cum cineva imi atinge sufletul cu degetul, inchideam ochii si incercam sa imi imaginez dincolo de poza, sa imi imaginez starile persoanelor si ce ascund ei. In timp ce cresteam, nu intelegeam de ce aveam starea aceea cand priveam o poza si de ce ma emotionam de fiecare data. Cresteam si o rugam pe mama sa imi cumpere un aparat. Atat voiam. Da, prea mult pentru situatia financiara. O rugam, o rugam si o rugam mereu. Intram pe internet si vedeam poze atat de reusite incat plangeam ca nu sunt facute de mine, iar mama ma intreba " De ce plangi pentru o poza ", iar eu ma uitam in ochii ei si imi spuneam " Mi-as dori sa stii ce simt acum ". Ma duceam plangand la mama si o rugam mereu, cu ochii in lacrimi, dar primeam mereu acelasi raspuns " Il vei avea". La 16 ani a fost ultima oara cand am rugat-o, dupa raspunsul pe care l-am primit " Eu nu iti voi cumpara niciodata unul". Am simtit o palma peste fata, am simtit cum m-am bazat pe ea si nu a putut face asta. Mi-am dat seama ca daca nu voi munci eu pentru el, nu il voi primi niciodata. Niciodata nu am avut ambitie. Daca imi doream ceva si dadeam de greu, renuntam. Nu si in cazul asta. Mi-am dorit, am muncit. Imi doream atat de mult, incat orice ban pe care il aveam, il strangeam. Nu ieseam cu prietenii, doar ca sa strang banii mai repede. Cum mi-am cumparat aparatul, am inceput sa plang. O emotie unica. As renunta la multe pentru fotografie. Nu stiu cum sunt altii, dar stiu cum sunt eu. Mama, te voi iubi toata viata pentru raspunsul pe care mi l-ai dat, pentru ca asa am invatat sa fiu o persoana independenta si sa lupt pentru visurile si aspiratiile mele. Am invatat ce inseamna banul si sa nu renunt niciodata indiferent cat de usor sau greu este. 

Sa lupti intotdeauna pentru ceea ce iubesti.