"Barbatia" ta

03:02

Acum cateva luni eram la Unirii, cand am vazut un cuplu certandu-se. Ea a dat sa plece dar el a prins-o de mana, dandu-i o palma peste fata. Mi s-a facut greata, am vazut negru in fata ochilor. In momentul acela am simtit sa ma duc sa intervin chiar daca nu era treaba mea. Ma tot gandeam ce naiba sa spun cand ajung acolo, dar a fost prea tarziu pentru ca ei deja plecase. Atata lume in jur si nu s-a bagat nimeni. "Drag" magar barbat, porc, ce pute in urma ta a prostie. Tin sa iti explic cateva lucruri. In momentul in care ai ridicat palma asupra unei femei, ti-ai pierdut barbatia. Barbatia ta nu tine doar de faptul ca ai ceva in fata. In momentul in care tu ai agresat-o fizic, esti slab si mai prost decat prevede legea. Nu esti fericit, go away. Fiecare e liber sa aleaga. Nu ridica mana asupra ei pentru ca ti-a gresit. Greseala nu asa se plateste si indiferent de ce ti-a facut, nu asa se procedeaza. Pleci. Am tot auzit fete care spuneau " Mai bine imi da o palma decat sa ma injure ". Pai ce barbat e ala care te injura si te si bate ? Asta nu se numeste barbat. Un barbat cu cei 7 ani de acasa, nu loveste, nu te injura. Femeie, nu ai idee cat de frumoasa esti. Pe chipul tau ar trebui sa fie asezate zambete luminoase, nu vanatai. Nu accepta. Nu accepta injurii si nici violenta fizica. Iar tu barbate, esti doar un rahat de pe talpa pantofului, un rahat pe care il ocolesti, o scama pe care o inlaturi de pe haina ta. Daca tatal tau ar da in mama ta, ce ai spune, ce ai face ? Ai sta cu mainile in san sau te-ai baga ?