Alaturi de tine

Vreau, vreau sa ma privesti. Vreau sa imi vezi zambetul larg plin de fericire, alaturi de tine. Vreau sa ma mangai si sa imi spui ca vei ramane alaturi de mine. Vreau sa ma privesti noaptea cum dorm, soptindu-mi usor la ureche "te iubesc" si sa nu lipseasca sarutul de noapte buna. Vreau sa imi asez capul pe pieptul tau, cand vin de la munca obosita si stresata. Vreau ca dimineata sa imi prepari ceaiul preferat, iar eu sa imi improspatez parul cu mirosul cafelei pregatite pentru tine. Vreau sa vin nerabdatoare acasa, stiind ca acolo esti tu, primindu-ma cu bratele deschise si spunandu-mi " mi-a fost dor de privirea ta, sarutandu-mi usor crestetul capului, iar eu cautand alinarea in privirea ta . Vreau sa calatoresc alaturi de tine prin cele mai ascunse colturi ale lumii si sa ne lasam amintirile acolo. Dar cu toate astea, nu vei sti ce rani m-au durut in trecut, nu vei sti ce mi-a secat inima pana la ultima lacrima, nu vei sti sensibilitatea mea, nu vei sti lucrul care ma doboara, pentru ca dezamagirea doare si toti dezamagim la un moment dat.