Acasa

Ce inseamna acasa pentru tine ? Hai sa iti zic cum vad eu "acasa". Acasa o sa fie locul unde ma retrag dupa o zi de munca, locul unde o sa simt racoarea gresiei, dupa o zi de stat in adidasi. O sa fie locul acela unde o sa stau sub patura o zi intreaga, lasandu-mi mintea sa se relaxeze. Acasa o sa ma simt ca in burta mamei, adica fara griji, chiar daca o sa pun cap la cap facturile. Acasa o sa fie locul unde o sa dau frau liber sentimentelor, lacrimilor sa imi inunde camera si zambetelor sa imi coloreze peretii. Acasa o sa fie locul unde o sa imi fac un ceai, imi iau un morman de carti din biblioteca imensa si ma pun pe canapeaua mea, cu vedere la natura. Locul unde soarele o sa treaca de perdeaua mea si o sa imi mangaie pielea, spunandu-mi buna dimineata si unde luna imi va spune noapte buna. Locul unde o sa ma dezbrac si o sa imi las hainele pe podea, asezandu-ma in pat, curatandu-mi aparatul si gandindu-ma la ce sa mai scriu azi.