Tu descopera-ma, iar eu iti voi oferi totul.

Tu sa ma iubesti si sa-mi dai motive sa te iubesc la fel de mult. 

Tu sa ma sustii si tu sa crezi in mine, iar eu sa te sustin si sa cred mereu in tine. 

Tu sa imi saruti buzele catifelate, iar eu sa ma satur cu ale tale. 

Tu sa ma strangi in brate, iar eu sa raman acolo. 

Tu sa imi mangai pielea, iar eu sa tresar la fiecare atingere a ta. 

Tu sa ma cuceresti zi de zi, iar eu sa ma imbat cu parfumul tau.

Tu sa ma surprinzi cu gesturi mici, iar eu sa ma indragostesc tot mai mult de tine.

Tu sa-mi scrii scrisori de dragoste, iar eu sa le citesc in fiecare noapte, cand nu esti langa mine.

Tu sa ai grija de mine sa imi iau geaca mai groasa cand e frig, iar eu te voi acoperi cu caldura mea.

Tu sa-mi saruti fiecare parte a corpului, iar eu voi fi a ta.

Tu sa ma ierti pentru greselile facute, si te voi iubi din ce in ce mai mult.

Tu sa-mi asculti durerile, iar eu imi voi deschide inima catre inima ta.

Tu sa dai dovada de barbatie, iar eu voi da dovada de femeie.

Tu sa ma inveselesti cand sunt trista, iar eu te voi vedea soarele meu.

Tu sa ma faci sa uit totul intr-o noapte, iar eu te voi face sa uiti toate neplacerile vietii.

Tu sa imi descoperi dorintele, iar eu le voi face posibile pe ale tale.