Touch

Haide, ia un loc lângă mine. Atinge-mi mâna, atinge-mi pielea crăpată din cauza frigului. Sărută-mi buzele reci și roșii. Dezgheață-mi inima. Fii aici cu mine, acum și mai încolo. Doar, rămâi. Sărută-mi ochii obosiți de dor. Doar, sărutăi. Zâmbește-mi când mă privești și mângăie-mi parul. Doar, privește-ma. Tremur la atingerea ta. Iarna a sosit, speranța n-a trecut. Afara e rece. Doar afară. Sufletul încă este cald. Zâmbește-i inimii. Doar, fă-o. Strânge-mi coapsele în timp ce mă privești ușor. Atinge-mi ușor clavicula. Zâmbești. Blochează secundele acum, blochează prezentul. Să fie ca acum mereu. Haide, rămâi lângă mine.


                                                                                  Cu drag,
                                                                                        un om