Cine sunt eu ?

 Stau in fata ecranului de 2 ore si habar n-am ce sa zic despre mine, dar incepem cum o fi.
Permite-mi, te rog. In buletin sunt trecuta Anda Crina, deci tin sa cred ca asa sunt botezata. Dar imi poti spune Kenna sau Mcqueen, dupa preferintele tale. 22 de ani, un scorpion in toata firea. Nu cred ca exista cuvant pe lumea asta, sa imi pot exprima placerea in fotografie. Pe langa asta, iubesc sa calatoresc, iubesc sa fiu in natura si imi place psihologia. Sunt studenta in anul 2 la turism si viitoare studenta la psihologie. Iubesc sufletul cald, iubesc sa aflu povestile oamenilor, iubesc sa citesc si ma las cu totul captivata de poveste. Urasc falsitatea, ca si de altfel, oamenii falsi. Urasc minciuna, indiferent de gravitate. Urasc persoanele superioare care uita de unde au plecat. Nu pot spune prea multe, pentru ca vei afla singur/a. Acum, te las sa imi patrunzi prin ganduri.